Bc. Jakub Jirásek

Master's thesis

Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace

Sponsorship as an effective marketing strategy tool
Abstract:
Sponzoring je silným nástrojem marketingové komunikace obchodní společnosti. Pomocí sponzoringu lze v jednu chvíli naplňovat komunikační záměr společnosti, ale také pomáhat ostatním. Cílem diplomové práce je zhodnocení sponzoringu a vypracování návrhu projektové dokumentace pro získávání sponzoringu pro sportovce, využívání sponzoringu a poskytování protiplnění.
Abstract:
Sponsorship is a powerful tool for marketing communications companies. Using sponsorship can at one moment to fulfill the communication plan of the company, but also to help others. The aim of the thesis is to evaluate sponsorship and drafting project documentation for obtaining sponsorships for athletes, the use of sponsorship and providing compensation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní