Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace – Bc. Jakub Jirásek
Bc. Jakub Jirásek
Master's thesis
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Sponsorship as an effective marketing strategy tool
Anotácia:
Sponzoring je silným nástrojem marketingové komunikace obchodní společnosti. Pomocí sponzoringu lze v jednu chvíli naplňovat komunikační záměr společnosti, ale také pomáhat ostatním. Cílem diplomové práce je zhodnocení sponzoringu a vypracování návrhu projektové dokumentace pro získávání sponzoringu pro sportovce, využívání sponzoringu a poskytování protiplnění.Abstract:
Sponsorship is a powerful tool for marketing communications companies. Using sponsorship can at one moment to fulfill the communication plan of the company, but also to help others. The aim of the thesis is to evaluate sponsorship and drafting project documentation for obtaining sponsorships for athletes, the use of sponsorship and providing compensation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ceqte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS
Jan Mašek -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová