Bc. Jakub Jirásek

Diplomová práce

Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace

Sponsorship as an effective marketing strategy tool
Anotace:
Sponzoring je silným nástrojem marketingové komunikace obchodní společnosti. Pomocí sponzoringu lze v jednu chvíli naplňovat komunikační záměr společnosti, ale také pomáhat ostatním. Cílem diplomové práce je zhodnocení sponzoringu a vypracování návrhu projektové dokumentace pro získávání sponzoringu pro sportovce, využívání sponzoringu a poskytování protiplnění.
Abstract:
Sponsorship is a powerful tool for marketing communications companies. Using sponsorship can at one moment to fulfill the communication plan of the company, but also to help others. The aim of the thesis is to evaluate sponsorship and drafting project documentation for obtaining sponsorships for athletes, the use of sponsorship and providing compensation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní