Bc. Martin Doležal

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu

Customer Relationship Management and Creation of Value and Product’s Added Value
Abstract:
Abstrakt Práce je zaměřena řízení vztahů se zákazníky, tvorbu hodnoty a přidané hodnoty produktu v prostředí společnosti International Masters Publishers, s.r.o. Objektivně se snaží vyhodnonit jejich spokojenost s poskytovanými službami, vyřizování reklamací a celkovou komunikací se společností. V práci je popsáno, jak rozvíjet a jak by se měl rozvíjet vztah se zákazníky, jak by se měla tvořit hodnota …more
Abstract:
Absract Thesis is focused on customer relationship management, value creation and value-added product in an environment of company International Masters Publishers, Ltd. Objectively trying evaluate their satisfaction with the services provided, complaint handling and overall communications with the company. Thesis describes how to develop and how it should develop a relationship with customers, how …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní