Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu – Bc. Martin Doležal
Bc. Martin Doležal
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Customer Relationship Management and Creation of Value and Product’s Added Value
Abstract:
Abstrakt Práce je zaměřena řízení vztahů se zákazníky, tvorbu hodnoty a přidané hodnoty produktu v prostředí společnosti International Masters Publishers, s.r.o. Objektivně se snaží vyhodnonit jejich spokojenost s poskytovanými službami, vyřizování reklamací a celkovou komunikací se společností. V práci je popsáno, jak rozvíjet a jak by se měl rozvíjet vztah se zákazníky, jak by se měla tvořit hodnota …moreAbstract:
Absract Thesis is focused on customer relationship management, value creation and value-added product in an environment of company International Masters Publishers, Ltd. Objectively trying evaluate their satisfaction with the services provided, complaint handling and overall communications with the company. Thesis describes how to develop and how it should develop a relationship with customers, how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/npkd5/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Efektivní komunikace ve vztahu se zákazníky v hotelnictví
Irina Zolotareva