Analýza spokojenosti návštevníku Pivních slavností HOSTAN – Tomáš Mikulčík
Tomáš Mikulčík
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti návštevníku Pivních slavností HOSTAN
Abstract:
Bakalárska práca „Analýza spokojnosti návštevníkov Pivných slávností Hostan“ sa zaoberá analýzou spokojnosti návštevníkov Pivných slávností Hostan 2012, pomocou záznamových listov. Po celkovej analýze výsledkov, a nasledovného zostavenia SWOT analýzy spoločnosti Heineken a Hostan príde na rad jej hlavný cieľ, ktorým je vypracovanie návrhu na ďalší ročník Pivných slávností Hostan. Návrh má čo najviac …moreAbstract:
Bachelor thesis “Satisfaction analysis of Hostan Beer Festival visitors” deals with the analysis of satisfaction of Hostan Beer Festival 2012 visitors, with record sheet. After the analysis of results and following compilation of SWOT analysis of Heineken and Hostan, comes the main objective, to outline how the next Hostan Beer Festival should look like. The proposal has to meet the requirements of …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/2m53uh/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKULČÍK, Tomáš. \textit{Analýza spokojenosti návštevníku Pivních slavností HOSTAN}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/2m53uh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights