Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování – Olga CIEŚLAROVÁ
Olga CIEŚLAROVÁ
Bakalářská práce
Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování
Environment Analysis for the Efficiency of E-commerce for the Company Houseboard
Anotace:
Téma bakalářské práce postihuje analýzu firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování dané firmy. V teoretické části je zpracována historie internetu obecně a rozvoj internetu v České repub-lice. Práce také sleduje vliv internetu na marketing. Část teorie je zaměřena na marketin-gový mix přizpůsobený podmínkám internetu, zahrnuje také otázku internetového prodeje a poskytuje pohled na …víceAbstract:
Topic of bachelor thesis affects analysis of company Houseboard for improvement internet trading of the company. In the theoretical part is described the history of the Internet in general and the develop-ment of Internet in the Czech republic. The thesis also monitors the ifluence of Internet to marketing. Part of the theory is focused on the Marketing Mix adapts to conditions of in-ternet, also involves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22278
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIE$\backslash$'SLAROVÁ, Olga. \textit{Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/2mahsb/.
Jak správně citovat práci
CIEŚLAROVÁ, Olga. Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá