Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti – Bc. Diana Hlaváčová
Bc. Diana Hlaváčová
Diplomová práce
Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti
The impact of cooperation with influencers on the company's social network marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá influencer marketingem a jeho vlivem na firemní profil vybrané společnosti na sociální síti Instagram. V práci jsou sledovány tři hlavní metriky, které vyjadřují přínos spolupráce s influencerem a efektivitu tohoto moderního trendu v online marketingu. Proces spolupráce s influencerem a měření hodnot sledovaných metrik jsou zaznamenány v období před začátkem spolupráce …víceAbstract:
This diploma thesis deals with influencer marketing and its influence on the Instagram profile of the selected company. Three main metrics are monitored, which express the benefits of cooperation with influencer and the effectiveness of this modern trend in online marketing. The process of cooperation with the influencer and the measurement of the values of the monitored metrics are collected from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVÁČOVÁ, Diana. \textit{Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ml853/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva