Specifika B2B marketingu na praktickém příkladu společnosti 3M – Lucie Javorská
Lucie Javorská
Bachelor's thesis
Specifika B2B marketingu na praktickém příkladu společnosti 3M
Specifics of B2B marketing on a practical example of the company 3M Česko
Abstract:
Bakalářská práce se soustředí na oblast B2B marketingu jako celek a na jeho základní odlišnosti od marketingu na spotřebních trzích (B2C). Tyto odlišnosti jsou nadále ve své konkrétní podobě ukázány na praktickém příkladu společnosti 3M Česko, přesněji na produktové kategorii Kancelářské potřeby, kde jsou popsány postupy B2B marketingové strategie, taktiky i operativních činností.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the area of B2B marketing as a whole and on its main differences from marketing on consumer markets (B2C). Those differences are then concretely shown on the practical example of the company 3M Česko, specifically on the product category Office supplies, where the B2B marketing strategy, tactics as well as the operative activities are described.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42073
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: David Říha
- Reader: Alena Soukeníková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42073
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu
Jaromír Kadeřábek -
Analýza a zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s. r. o.
Tomáš Knejp -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ -
Online marketingová komunikace na mezinárodních trzích B2B
Olga Komínková