Strategická analýza firmy WERCHEM, spol. s r.o. ako východisko pre strategické plánovanie – Nina Kučeráková
Nina Kučeráková
Bakalářská práce
Strategická analýza firmy WERCHEM, spol. s r.o. ako východisko pre strategické plánovanie
The Strategic Analysis of Company WERCHEM, spol. s r.o. as a Basis for Strategic Planning
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá strategickým manažmentom a tvorbou podnikovej stratégie pomocou analýz vonkajšieho a vnútorného prostredia podniku, ktoré sú následne aplikované na WERCHEM spol. s r.o.. Ďalej je tu popísaná podstata strategického riadenia a história firmy WERCHEM spol. s r.o.. Na základe prevedených analýz PEST analýzy, Porterovho modelu piatich síl, analýzy marketingových stratégii, finančnej …víceAbstract:
The thesis deals with strategic management and its formation using the analysis of the inner and outer setting of the company. They are further applied on WERCHEM, spol. s r.o. Furthermore, the essence of the strategic control, and the history of the company WERCHEM, spol. s r.o. is described here. On the basis of the completed analysis PEST analysis, Porter five forces analysis, marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Daniela NAVRÁTILOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučeráková, Nina. Strategická analýza firmy WERCHEM, spol. s r.o. ako východisko pre strategické plánovanie. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii cestovního ruchu ve vybraném regionu ČR
Radek Turčáni -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Vliv zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti
Tetiana Zaiarna -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Zhodnocení významu sociálních médií pro globální strategii značky vybrané firmy
Natálie Ringová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva