Marketingová komunikace značek ŠKODA a Hyundai na českém trhu – Radek Sucháček
Radek Sucháček
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značek ŠKODA a Hyundai na českém trhu
Marketing communication of the brands ŠKODA and Hyundai on the Czech market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací českého výrobce automobilů Škoda Auto a.s. a českého zastoupení jihokorejské automobilky Hyundai na českém trhu. Cílem práce je, na základě analýzy současné marketingové komunikace značek Hyundai a ŠKODA na českém trhu, představit hlavní komunikační média značek a posoudit jejich marketingové aktivity a komunikovaný obsah, také uvést a rozebrat …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Czech car manufacturer Škoda Auto a.s. and the Czech representation of South Korean car manufacturer Hyundai on the Czech market. This thesis is focused on the analysis of the current marketing communication of the brands Hyundai and ŠKODA on the Czech market, representing the main means of communication concerning marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76451
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová