Koučing jako metoda rozvoje zaměstnanců - principy a metody použití – Bc. Zuzana Dohnalová
Bc. Zuzana Dohnalová
Master's thesis
Koučing jako metoda rozvoje zaměstnanců - principy a metody použití
Coaching as the Method of Employees Growth - Principles and Methods of Use
Abstract:
Diplomová práce „Koučing jako metoda rozvoje zaměstnanců – principy a metody použití“ pojednává v první části o efektivních stylech vedení lidí, komunikaci a vnímání. Následně se zabývá teoretickým vymezením koučinku. Pro praktickou část diplomové práce byla vybrána Česká spořitelna, a.s. jako největší banka s počtem klientů 5,3 milionu v České republice. Provést finanční analýzu nákladů koučovacího …moreAbstract:
The thesis "Coaching as a method of staff development - principles and methods of use" discussed in the first part of the effective style of leadership, communication and perception. Subsequently looks into the theoretical definition of coaching. For the practical part of the thesis was selected Česká spořitelna, a.s. as the largest bank in the Czech Republic with a number of clients 5,300,000. Performing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/v19of/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2013
- Supervisor: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Reader: PhDr. Alena Pilousová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOHNALOVÁ, Zuzana. \textit{Koučing jako metoda rozvoje zaměstnanců - principy a metody použití}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2013. Available from: https://theses.cz/id/2n6tui/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ -
Somatická stimulace jako rozvoj vnímání, komunikace a zachovalých schopností v kontextu bazální stimulace
Michaela KONVIČNÁ -
Koučing jako metoda rozvoje zaměstnanců
Markéta Svobodová -
Koučing jako metoda rozvoje zaměstnanců
Tomáš Hotový