Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Brůnová Brůnová
Bc. Brůnová Brůnová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posouzení marketingové komunikace házenkářského klubu Baník Karviná a následná formulace návrhů ke zlepšení. Teoretická část je zaměřena na významem marketingu a marketingového mixu ve sportovní sféře, která je pro tuto práci klíčová. Dále se zabývá popisem všech podstatných prvků marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Následuje charakteristika vybrané …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the handball club Baník Karviná and the subsequent formulation of proposals for improvement. The theoretical part is focused on the importance of marketing and marketing mix in the sports sphere, which is crucial for this work. It also deals with the description of all essential elements of marketing communication and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/wcpk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jindřich Slunéčko -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová