Integrovaná marketingová komunikácia podniku – Bc. Judita Jagušáková
Bc. Judita Jagušáková
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Integrated marketing communication
Abstract:
The main goal of this bachelor paper is to define principles and the whole application process of integrated marketing communication and practise this information on a real existing company. The first part of the paper consists of an introduction to issues of marketing communication, meaning, value and need for integrated marketing communication together with its stages and principles. The second chapter …víceAbstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce je definovať princípy a jednotlivé kroky aplikačného procesu integrovanej marketingovej komunikácie, a praktikovať tieto poznatky na skutočnej reálnej spoločnosti. Prvá časť práce tvorí úvod do problematiky marketingovej komunikácie, význam a potrebu integrovanej marketingovej komunikácie spolu s jej etapami a princípmi. V druhej časti je obsiahnutý celý nikdy sa nekončiaci …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ewidy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman