Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers – Hana HELEKALOVÁ
Hana HELEKALOVÁ
Bakalářská práce
Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers
Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers
Abstract:
This bachelor thesis is focused on language of television commercials on cosmetic products. The thesis is divided into two parts ? theory and analysis. In the theoretical part, advertising terms are defined together with linguistic terms, appearing in given type of commercials; also visual devices of these commercials are described. In the analysis, suitable commercial spots are chosen and subsequently …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku jazyka televizních reklam na kosmetické výrobky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s reklamou a s lingvistickými jevy, vyskytujícími se v daném typu reklam a popsány vizuální prvky, které lze v tomto typu reklam nalézt. V praktické části jsou vybrány vhodné vzorky reklam, které jsou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
19515
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HELEKALOVÁ, Hana. \textit{Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/2nodxd/.
Jak správně citovat práci
HELEKALOVÁ, Hana. Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální vnímání světa: Úloha reklamy v uměleckém procesu
Iva Katrušáková -
Etické aspekty reklamy
Petra Škudrnová -
Psychologické aspekty reklamy
Pavla POSPÍŠILOVÁ -
\kur{Gangy z Birminghamu}: lingvistická analýza vybraných jevů britského televizního seriálu
Zuzana Hrdinová -
Zdvořilostní strategie a koncept tváře v DVTV z hlediska lingvistické pragmatiky
Barbora KOVALÍKOVÁ -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Kateřina Kertisová -
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
Michaela Černá