Zvláštnosti komunikační strategie malých ruských podniků v České republice na příkladu sítě salónů krásy UNO-DUE – Valeriya Chigovanina
Valeriya Chigovanina
Diplomová práce
Zvláštnosti komunikační strategie malých ruských podniků v České republice na příkladu sítě salónů krásy UNO-DUE
Special features of communication strategy of small Russian enterprises in Czech Republic by thr example of UNO DUE beauty salon.
Anotace:
Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a empirických dat provést analýzu současných komunikačních aktivit a navrhnout doporučení k vytvoření vhodné komunikační strategie pro malý podnik -- salon krásy UNO DUE, který se provozují v Praze -- a to s ohledem na zvláštnosti používaných nástrojů a kanálů komunikace určené národnosti majitelů, zaměstnanců a zákazníků. Práce je rozdělena do 2 …víceAbstract:
The aim of this thesis is on the basis of theoretical knowledge and empirical data to analyze previous communication activities and to suggest recommendations on communication strategy for small enterprise -- UNO DUE beauty salon, which is operating in Prague. We also put attention on the special features of used communication tools and channels determinated by nationality of owners, employees and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHIGOVANINA, Valeriya. \textit{Zvláštnosti komunikační strategie malých ruských podniků v České republice na příkladu sítě salónů krásy UNO-DUE}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2nzyhd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová