Eliška Hronová

Master's thesis

Vnímání značky VŠE mezi uchazeči a studenty

Perception of the Prague University of Economics and Business (VŠE) brand among applicants and students
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak je Vysoká škola ekonomická v Praze vnímaná uchazeči a studenty a následně navrhnout doporučení pro VŠE v Praze v oblasti řízení značky a komunikace. Teoretická část je věnována vysvětlení funkce a hodnoty značky, povědomí o značce, identity a image značky. Dále je vysvětlen brand positioning, body shody a odlišnosti značky, řízení značky a specifika řízení …viac
Abstract:
This thesis aims to find out how the Prague University of Economics and Business is perceived by applicants and students and then to propose recommendations for the VŠE in the area of brand management and communication. The theoretical part is devoted to explaining the function and value of the brand, brand awareness, brand identity and brand image. Furthermore, brand positioning, points of parity …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedúci: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88940