Vnímání značky VŠE mezi uchazeči a studenty – Eliška Hronová
Eliška Hronová
Master's thesis
Vnímání značky VŠE mezi uchazeči a studenty
Perception of the Prague University of Economics and Business (VŠE) brand among applicants and students
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak je Vysoká škola ekonomická v Praze vnímaná uchazeči a studenty a následně navrhnout doporučení pro VŠE v Praze v oblasti řízení značky a komunikace. Teoretická část je věnována vysvětlení funkce a hodnoty značky, povědomí o značce, identity a image značky. Dále je vysvětlen brand positioning, body shody a odlišnosti značky, řízení značky a specifika řízení …viacAbstract:
This thesis aims to find out how the Prague University of Economics and Business is perceived by applicants and students and then to propose recommendations for the VŠE in the area of brand management and communication. The theoretical part is devoted to explaining the function and value of the brand, brand awareness, brand identity and brand image. Furthermore, brand positioning, points of parity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedúci: Tomáš Sadílek
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Employability of graduates of Faculty of Business Administration at the University of Economics, Prague
Monika Petrášová -
Motivators for University Students in the Working Environment: case study of students of FEM, Czech University of Life Sciences, Prague
Simona Motlová -
Caffeine content in coffee beverages on the campus of the Czech University of Life Sciences Prague
Eliška Jurošková -
Economics and Business in Social Sphere
Tofik Taghiyev -
Automation and Digitalization in Financial Accounting and Auditing - Status Quo and Future Prospects for Auditors and Companies in Germany
Thao Hien Nguyen -
COVID - 19: Impacts on business: How it affected the tourist and hospitality business
Kamilla Hasanova -
Assessment of the financial position and performance of the company Huawei operating in the information and communications technology (ICT) industry
Zhuo Tan -
The role of large and small business in Ukraine's economics
Veronika Ishchuk