Citace dle ISO 690:
LaTeX |
HTML |
text |
BibTeX |
Wikipedie
KONOVALOV, Rodion. \textit{Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy} [online].
Praha, 2015 [cit. 2019-02-24]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/2ofjz3/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Ing. Naděžda Petrů, Ph.D..
KONOVALOV, Rodion. <i>Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy</i> [online].
Praha, 2015 [cit. 2019-02-24]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/2ofjz3/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Ing. Naděžda Petrů, Ph.D..
KONOVALOV, Rodion. Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy [online].
Praha, 2015 [cit. 2019-02-24]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/2ofjz3/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Ing. Naděžda Petrů, Ph.D..
@misc{Konovalov2015thesis,
AUTHOR = "KONOVALOV, Rodion",
TITLE = "Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy [online]",
YEAR = "2015 [cit. 2019-02-24]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola finanční a správní, a.s., Praha",
SUPERVISOR = "Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.",
URL = "Dostupné z WWW <https://theses.cz/id/2ofjz3/>",
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Konovalov
| jméno = Rodion
| instituce = Vysoká škola finanční a správní, a.s.
| titul = Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
| url = https://theses.cz/id/2ofjz3/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí = Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
| rok = 2015
| počet stran =
| strany =
| citace = 2019-02-24
| poznámka =
| jazyk =
}}