Zuzana Čermáková

Bachelor's thesis

Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton

Analysis of United Colors Of Benetton communication strategy
Abstract:
Tato práce se zabývá vývojem komunikační strategie oděvní značky United Colors of Benetton. Jejím cílem je zmapovat různé způsoby komunikace a příčiny jejich změn a zároveň zjistit, zda je komunikační strategie vhodně nastavena. Vzhledem ke specifickému reklamnímu stylu značky, práce také rozvýjí pojem podnikové identity a institucionální reklamy.
Abstract:
This thesis focuses on fashion brand United Colors of Benetton and on evolution of communication strategy and positioning. Regarding the specific advertising style of the brand, the thesis also develops terms of corporate identity and institutional advertisisng.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/65205