Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie – Bc. Štěpán PROKEŠ
Bc. Štěpán PROKEŠ
Master's thesis
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Online marketing in a selected e-shop during a pandemic
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice online marketingu v době pandemie, kdy jedním z nejsilnějších prodejních kanálů byl online prostor a v něm působící internetové obchody. Cílem práce je zavedení a nastavení online marketingu v již fungujícím e-shopu Obuvdirrovi.cz s následným ověřením účinnosti nastaveného online marketingu. Pozornost je soustředěna na nastavení online marketingové strategie, …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing during the pandemic when one of the strongest sales channels was the internet and e-shops operating in it. The aim of the work is to introduce and set up online marketing in the already functioning e-shop Obuvdirrovi.cz with subsequent verification of the effectiveness of the set online marketing. Attention is focused on setting up an online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKEŠ, Štěpán. \textit{Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/2og193/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROKEŠ, Štěpán. Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie . České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Dominika Spáčilová -
Tvorba PPC kampaní pro e-shopy a poptávkové weby
Karel Zouhar
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights