Event Management and CRM of the Selected Company – Bc. Tereza Nová
Bc. Tereza Nová
Diplomová práce
Event Management and CRM of the Selected Company
Event Management and CRM of the Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na event management a řízení vztahů se zákazníky (CRM) hotelů Marriott Prague a Courtyard by Marriott Plzeň. Hlavním cílem této práce je navrhnout možná vylepšení v procesech a systémech event managementu a CRM v Courtyard Plzeň. Zvýšit tak celkové příjmy hotelu, ale také vylepšit vztahy se stávajícími i potencionálními zákazníky a zaměstnanci. Hlavním důvodem výběru …víceAbstract:
This thesis is focused on Event management and Customer Relationship Management (CRM) of the Marriott Prague and Courtyard by Marriott Pilsen. The main goal of this thesis is to suggest possible improvements in event management and CRM in Courtyard Pilsen to increase hotel revenue and to improve relationships with customers and employees. The main reason of chosen topic is personal experience in Courtyard …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qk9do/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2017
- Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Innovations in the Hospitality Sector
Victoriia Kukushkina -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Management a marketing fotbalového klubu SK Líšeň
Marko Pavkeje -
Management vybraného florbalového klubu a jeho rozvoj
Michal Baroň -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ