E-marketing in small and medium businesses – Bc. Dariia Kavanda
Bc. Dariia Kavanda
Bakalářská práce
E-marketing in small and medium businesses
E-marketing in small and medium businesses
Anotace:
Znalosti a postupy elektronického marketingu v malých a středních podnicích jsou dnes jednou z nejdůležitějších věcí. Elektronický marketing hraje velkou roli v podpoře moderního podnikání. Studie se zaměří na základní nástroje marketingu a na to, jak je společnosti používají, na nalezení účinných způsobů rozvoje podnikání a přilákání co největšího počtu zákazníků. Praktická část práce bude zkoumat …víceAbstract:
The knowledge and practices of E-marketing in small and medium businesses is one of the most important things nowadays. Electronic marketing is playing a large role in modern business promotion. The study will focus on basic tools of marketing and how companies use them, find effective ways to develop the business and attract as many customers as possible. The practical part of the thesis will investigate …víceKeywords
Marketing fashion marketing tools SMM SEO business target customers audience Internet platform influencer blog market research consumers product structure network budget promotion strategy technologies consumer goods IT Silber Instagram online sale customer loyalty advertisement SWOT 4P segmentation target audience online channels communication. Klíčová slova Marketing móda marketingové nástroje podnikání cíle zákazníci publikum Internetové platformy ovlivňovatel průzkum trhu spotřebitele produktu struktury sítě rozpočtu propagace strategie technologie spotřební zboží online prodej rozpočet zákaznické věrnostní reklamní segmentace cílové publikum on-line programy komunikace.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e5lfw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Analýza participativní internetové platformy hitRECord
Šárka Klištincová -
Podnikatelský plán na založení internetové platformy pro osobní trenéry
Josef Duy Nguyen