Bc. Dariia Kavanda

Bakalářská práce

E-marketing in small and medium businesses

E-marketing in small and medium businesses
Anotace:
Znalosti a postupy elektronického marketingu v malých a středních podnicích jsou dnes jednou z nejdůležitějších věcí. Elektronický marketing hraje velkou roli v podpoře moderního podnikání. Studie se zaměří na základní nástroje marketingu a na to, jak je společnosti používají, na nalezení účinných způsobů rozvoje podnikání a přilákání co největšího počtu zákazníků. Praktická část práce bude zkoumat …více
Abstract:
The knowledge and practices of E-marketing in small and medium businesses is one of the most important things nowadays. Electronic marketing is playing a large role in modern business promotion. The study will focus on basic tools of marketing and how companies use them, find effective ways to develop the business and attract as many customers as possible. The practical part of the thesis will investigate …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Oponent: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní