Aktuální technologické trendy v kinodistribuci a jejich vývoj – Tomáš Smrček
Tomáš Smrček
Diplomová práce
Aktuální technologické trendy v kinodistribuci a jejich vývoj
Current Technology Trends in Film Distribution and Their Development
Anotace:
Diplomová práce nazvaná Aktuální technologické trendy v kinodistribuci a jejich vývoj má za cíl podat komplexní přehled o v současnosti využívaných obrazových, zvukových a dalších technologiích v rámci kinodistribuce. V úvodní kapitole autor sumarizuje historii digitalizace a její vliv na probírané technologie. Ty pak rozebírá z různých hledisek: vysvětluje jejich technické principy, popisuje jejich …víceAbstract:
This diploma thesis named Current Technology Trends in Film Distribution and Their Development aims to provide a comprehensive overview of video, audio and other technologies currently used in film distribution. In the introductory chapter it summarizes the history of digitalization and its impact on the discussed technologies. The work then analyzes them from different perspectives: explains their …víceKlíčová slova
3D filmyKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
kinaKlíčová slova
filmová technologieKlíčová slova
digitalizaceKlíčová slova
filmová distribuceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Petr VÍTEK
- Oponent: Aleš DANIELIS
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 9. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Technologie výroby filmového zvuku
Tomáš Kolingr -
Technologie a stylizace loutkové animace v animovaném filmu
Petra Radvanová -
Technologický vývoj ve střihových technologiích a jeho vliv na filmového střihače v kontextu amerického filmového průmyslu
Daniel Rozen -
Využití AI technologií ve filmové tvorbě
Karina Kazarina -
Hybridní technologie výroby filmové kopie
Jan Cabalka -
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Alternativní formy distribuce v České republice
Kristýna Květová