Prezentace a komunikace společnosti Wellness Club – Mgr. Vendula BŘEZINOVÁ
Mgr. Vendula BŘEZINOVÁ
Diplomová práce
Prezentace a komunikace společnosti Wellness Club
Presentation and communication of Wellness Club company
Anotace:
Práce je zaměřena na význam marketingových komunikací v souvislosti s prezentací konkrétní společnosti a její propagací. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění marketingových komunikací, jejich hlavních částí, forem a prostředků. Jednotlivé poznatky jsou následně aplikovány na reálnou formu propagace a prezentace dané společnosti se zaměřením na konkrétní projekt. Tento projekt je následně …víceAbstract:
{\clqq}Presentation and communication of Wellness Club company`` is title which is fo-cused on meaning of marketing communications in context of presentation the Wellness Club company. Theoretically part of this work is focused on characterization of marketing communications, its main parts, forms and means. Individual knowledge are consequently applied on real form of promotion and presentation Wellness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘEZINOVÁ, Vendula. Prezentace a komunikace společnosti Wellness Club. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková