Ing. Martin Mrázek

Bakalářská práce

Využití metod marketingu k zvýšení zisku malých a středních firem

The use of marketing methods for the profit improvement of small and medium enerprises
Anotace:
Obsahem teoretické části této práce je zmapování chování, faktorů,vlivů, působící na zákazníka a podnik, spolu s možnostmi využití moderního marketingu k efektivnímu oslovení zákazníka. Praktická část navrhuje konkrétní opatření vedoucí k dosažení strategických cílů a vyšších zisků společnosti „WTC, a.s.“
Abstract:
The theoretical part of the thesis describes different factors influencing customer behaviour. In the second part, there is a practical example analysing the current situation of the company "WTC, a.s." and a description of its further improvement.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Jindřich Karpíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem

Práce na příbuzné téma