Problematika skrytej reklamy v médiách – Bc. Zuzana HUDECOVÁ
Bc. Zuzana HUDECOVÁ
Bachelor's thesis
Problematika skrytej reklamy v médiách
Difficulty of hidden advertisement in media
Anotácia:
Autorka sa v práci zaoberá skrytou reklamou ako takou, product placementom, a jej legislatívou {--} podľa slovenského a rakúskeho práva. V práci sú spomenuté porušenia na slovenskom, rakúskom a nemeckom trhu a taktiež porovnanie skrytej reklamy v spomenutých krajinách. Autorka sa venuje aj názoru respondentov vo svojom výskume, ako a kde vnímajú skrytú reklamu vo svojom živote a pod.Abstract:
This article deals with the problematics of hidden advertisement, product placement and its legislative - from he view of slovak and austrian law. In this work there are mentioned trespassing of the law in the Slovak, Austrian and German market and also the comparison of hidden advertisement in the mentioned countries. The article also deals with the opinion of respondents in its research, how and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUDECOVÁ, Zuzana. Problematika skrytej reklamy v médiách. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film
Dominik Moser -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek -
Product placement a jeho vnímání českým a slovenským spotřebitelem
Petra Dvorská