Bc. Zuzana HUDECOVÁ

Bakalářská práce

Problematika skrytej reklamy v médiách

Difficulty of hidden advertisement in media
Anotace:
Autorka sa v práci zaoberá skrytou reklamou ako takou, product placementom, a jej legislatívou {--} podľa slovenského a rakúskeho práva. V práci sú spomenuté porušenia na slovenskom, rakúskom a nemeckom trhu a taktiež porovnanie skrytej reklamy v spomenutých krajinách. Autorka sa venuje aj názoru respondentov vo svojom výskume, ako a kde vnímajú skrytú reklamu vo svojom živote a pod.
Abstract:
This article deals with the problematics of hidden advertisement, product placement and its legislative - from he view of slovak and austrian law. In this work there are mentioned trespassing of the law in the Slovak, Austrian and German market and also the comparison of hidden advertisement in the mentioned countries. The article also deals with the opinion of respondents in its research, how and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13661

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUDECOVÁ, Zuzana. Problematika skrytej reklamy v médiách. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace