Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Markéta POKORNÁ
Bc. Markéta POKORNÁ
Bachelor's thesis
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Teaching English to students with special educational needs
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na výuku anglického jazyka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na prvním stupni základních škol. Teoretická část práce rozvíjí několik klíčových oblastí. Nejprve je uvedena charakteristika speciálních vzdělávacích potřeb a podpůrných opatření, včetně individuálního vzdělávacího plánu. Navazuje popis vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the teaching of English language to pupils with special educational needs at the first level of primary schools. The theoretical part of the thesis develops several key areas. First, the characteristics of special educational needs and support measures, including the individual education plan, are presented. This is followed by a description of selected groups of pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaroslava Jelínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÁ, Markéta. \textit{Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2p9f5z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Markéta. Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání
Šárka BÜTTNEROVÁ