Adam Troják

Bakalářská práce

Vytvoření nového vizuálního stylu na základě etablované značky

Creation of a new corporate design based on established brand
Anotace:
Práce grafického designera zaměřujícího se na tvorbu korporátní grafiky, jednotných vizuálních stylů a zejména logotypů obsahuje několik náplní činností. V dnešní době se lidé čím dál více specializují na svou oblast aktivity, což jim přináší obecně žádaný detailnější pohled na věc, ale tím opomíjejí ostatní disciplíny, které jim pomáhají vidět problematiku z "ptačí perspektivy". Proto tato bakalářská …více
Abstract:
Job of a graphic designer focussing on the creation of corporate graphics, corporate design and especially logotypes contains several types of activities. Nowadays people are becoming more specialized in their area of activity, which gives them a general assignment detailed view of the things, but by that they ignore other disciplines that help them see the issue from a perspective. Therefore, this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: Maja Khabirova
  • Oponent: Pinc Vojtěch

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41851

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi