Martina Vajdáková
Bachelor's thesis
Znalost a vnímání značky XY
Knowledge and Perception of the Brand XY
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části věnuje historii i současnosti značek, hodnotě, budování a vnímání značky a teoretickým poznatkům o firemní identitě a jejích jednotlivých složkách. Praktická část práce je zaměřena na firmu Gazel. Je proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum, jejich cílem je analyzovat, jaké je v současné době ve Zlíně a okolí povědomí o značce Gazel u cílové skupiny zákazníků …moreAbstract:
The Bachelor's thesis focuses in its theoretical part on the history and the current state of brands, the value, building and perception of brands and theoretical pieces of knowledge about company identity and its individual components. The practical part of thesis focuses on company Gazel. Qualitative and quantitative research is carried out with the aim of analysing the target group awareness of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vajdáková, Martina. Znalost a vnímání značky XY. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Adam Topinka -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Firemní kultura
Markéta Šťastná -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců daného podniku
Tereza Chovancová -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Osobní identita a organizační kultura
Eva Čejdová