Souvislost mezi vnímáním distanční výuky během pandemie a motivací u vysokoškolských studentů – Bc. et Bc. Karolína Koubková
Bc. et Bc. Karolína Koubková
Master's thesis
Souvislost mezi vnímáním distanční výuky během pandemie a motivací u vysokoškolských studentů
The connections of perception of distance learning and motivation in university students
Abstract:
Diplomová práce Souvislost mezi vnímání distanční výuky během pandemie a motivací u vysokoškolských studentů je především kvantitativní korelační studie, která se – jak název napovídá – zabývá problematikou souvislosti mezi tím, jak studenti českých vysokých škol vnímají distanční výuku, k níž muselo být přistoupeno z důvodu probíhající pandemie covid-19, a jejich akademickou motivací. Do výzkumného …moreAbstract:
Thesis The connections of perception of distance learning and motivation in university students is quantitative correlation study, which - as the name suggest - deals with the issue of the connection between perception of distance learning by university students and their academic motivation. The research survey involved 500 respondents from among university students, of whom 207 were men (i.e., 41 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s8zcp/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUBKOVÁ, Karolína. \textit{Souvislost mezi vnímáním distanční výuky během pandemie a motivací u vysokoškolských studentů}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/2qcu65/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Andragogy
Theses on a related topic
-
Vnímání distanční formy výuky studenty středních škol v době koronavirové krize
Kristýna Vajdíková -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná -
Subjektivní vnímání kompetencí akademických pracovníků vyučující studenty s tělesným postižením na VŠ
Tereza VELKÁ -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Psychické zdraví adolescentů v kontextu pandemie covid-19 a využívání sociálních sítí
Eliška Konrádová -
DOPAD PANDEMIE COVID-19 NA SENIORY
Martin PIKA -
Vliv pandemie COVID-19 na systém sociálního zabezpečení v České republice
Barbora Skupniková -
Distanční výuka v primární škole během pandemie nemoci covid-19: případová studie
Tereza Čepeláková