Barbora Kosinová

Master's thesis

Budování značky zaměstnavatele u IT firem v České republice

Employer Branding of IT companies in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce je identifikovat a vyhodnotit nejvhodnější a nejefektivnější nástroje pro budování značky zaměstnavatele, jak na vnějším trhu práce, tak i mezi zaměstnanci. Teoretická část práce je zaměřena na teorii značky a konceptu značky zaměstnavatele, který se v současné době na základě vývoje trhu práce nejen v České republice, stává čím dál více aktuálním tématem. Metodika práce se skládá …more
Abstract:
The aim of the master thesis is to identify and evaluate the most appropriate and effective tools to build employer brand both externally and among employees. The theoretical part is focused on a brand theory and a concept of employer branding which, based on the labor market development not only in the Czech Republic, becomes more relevant. The methodology of the thesis consists of an analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2017
  • Supervisor: Kateřina Legnerová
  • Reader: Marek Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70497