Budování značky zaměstnavatele u IT firem v České republice – Barbora Kosinová
Barbora Kosinová
Master's thesis
Budování značky zaměstnavatele u IT firem v České republice
Employer Branding of IT companies in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce je identifikovat a vyhodnotit nejvhodnější a nejefektivnější nástroje pro budování značky zaměstnavatele, jak na vnějším trhu práce, tak i mezi zaměstnanci. Teoretická část práce je zaměřena na teorii značky a konceptu značky zaměstnavatele, který se v současné době na základě vývoje trhu práce nejen v České republice, stává čím dál více aktuálním tématem. Metodika práce se skládá …moreAbstract:
The aim of the master thesis is to identify and evaluate the most appropriate and effective tools to build employer brand both externally and among employees. The theoretical part is focused on a brand theory and a concept of employer branding which, based on the labor market development not only in the Czech Republic, becomes more relevant. The methodology of the thesis consists of an analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70497
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Kateřina Legnerová
- Reader: Marek Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70497
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
Josef Chrást -
Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective
Dev Raj Paneru -
Information Technologies and Contemporary Methods of English Language Acquisition
Jan BLAŽEK -
Integrating Information and Communication Technologies in English Language Teaching and Learning
Václav Rydlo -
Multi-criteria model of information technologies and their impact on patient outcomes in oncology
Marián Bača -
Developing Autonomy in English Language Learners through the Use of Information and Communication Technologies
Zdeněk Luňák -
Les Technologies de l'information et de la communication et leur utilisation en classe du FLE
Lucie Střítecká -
Personální marketing RADOM, s.r.o.
Iryna Zelenska