Bc. Veronika Ničová

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity v segmentu B2B

Marketing activities in B2B segment
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, v teoretické části pojednává o marketingových aktivitách, které jsou cílené na trh business-to-business (B2B), věnuje se charakteristice marketingu, B2B trhu, potřebným analýzám, kterými jsou SWOT analýza a Porterova analýza pěti sil, marketingovému mixu, a to jak obecně, tak z pohledu průmyslového trhu a on-line marketingu. Praktická část práce se věnuje …more
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical part deals with marketing activities that are focused on the business-to-business (B2B) market, the characteristics of marketing, B2B market and the necessary analysis, which are SWOT analysis and Porter´s analysis of five forces, the marketing mix generally and from perspective of the industrial market and on-line marketing. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
  • Reader: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.