Ing. Karel Rohan
Bachelor's thesis
Analýza PR běžecké akce
PR Analysis of running event
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá rozborem aktivit public relation (dále PR) společnosti Prague International Marathon (dále PIM). První část se zabývá obecnými definicemi a základními charakteristiky PR. Ve druhé části jsou rozebrány jednotlivé nástroje PR, a to po stránce teoretické versus jejich praktické využívání společností PIM. Cílem práce je zjistit, zda existují v PIM nástroje PR, které se nevyužívají …viacAbstract:
This bachelors' thesis analyses the public relations activities (hereafter PR) of the Prague International Marathon (hereafter PIM). The first section deals with the general definitions and basic characteristics of PR, and the second deals with various PR tools, from the theoretical to the practical, used by PIM. The aim is to determine whether there are any tools that are not being used, or are being …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jqkss/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj