Bc. Zuzana Stuchlová

Bakalářská práce

Propagace ve firmě

Promotion in the Firm
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je potvrdit význam propagace, který má v každé firmě. Firma musí se svými potenciálními zákazníky komunikovat. Smyslem propagace je informovat zákazníky o užitečných vlastnostech a užitné hodnotě produktů firmy. V této práci jsem se zaměřila na reklamu, podporu prodeje, osobní prodej a Public Relations. Aplikací těchto metod v praxi firma navazuje kontakt s cílovým segmentem …více
Abstract:
The aim of these bachelor work is to confirm the importace of promotion which it has in every company. The company has to communicate with their potential customers. The sence of promotion is to notify customers of useful qualities and utility value of corporation products. In this work I aimed to the advertisement, the sales promotions, the personal selling and the Public Relations. With the help …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance