Bc. Zuzana Stuchlová
Bakalářská práce
Propagace ve firmě
Promotion in the Firm
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je potvrdit význam propagace, který má v každé firmě. Firma musí se svými potenciálními zákazníky komunikovat. Smyslem propagace je informovat zákazníky o užitečných vlastnostech a užitné hodnotě produktů firmy. V této práci jsem se zaměřila na reklamu, podporu prodeje, osobní prodej a Public Relations. Aplikací těchto metod v praxi firma navazuje kontakt s cílovým segmentem …víceAbstract:
The aim of these bachelor work is to confirm the importace of promotion which it has in every company. The company has to communicate with their potential customers. The sence of promotion is to notify customers of useful qualities and utility value of corporation products. In this work I aimed to the advertisement, the sales promotions, the personal selling and the Public Relations. With the help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/abu90/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá