Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s – Jan David Honys
Jan David Honys
Bachelor's thesis
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Bohemia motion pictures a.s. Corporate Identity
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout novou korporátní identitu pro společnost Bohemia Motion Pictures a.s., která modernizuje její marketingovou komunikaci. V teoretické části se budu zabývat definicí klíčových pojmů a provedu analýzu současné situace společnosti Bohemia Motion Pictures a.s. včetně jejího trhu, konkurence a stávající marketingové strategie. V praktické části budu popisovat tvorbu …moreAbstract:
The goal of this bachelors thesis is to develop a new corporate identity for Bohemia Motion Pictures a.s., which will modernize the companies marketing communication. I will use the theoretical section to define key concepts and to analyse BMP’s currect situation, including it’s target market, competitors and existing marketing strategy. In the practical section i will delve into the creation of new …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Jan Macúch
- Reader: Miroslav Roubíček, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HONYS, Jan David. \textit{Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2qomoy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design
Petra Železná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights