Lucie HESSOVÁ
Bakalářská práce
E-marketing ve vybraných firmách
E-marketing in selected firms
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem ? E-marketing ve vybraných firmách?, se zabývá e-marketingem a jeho využitím ve vybraných firmách. Popisuje historii a vývoj internetu, poskytuje informace o nástrojích e-marketingu. V praktické části zjišťuji a vysvětluji použité e-marketingové nástroje vybraných firem a jejich vnímání zákazníky. Dále jsem využila SWOT analýzy ke zjištění silných a slabých stránek obou …víceAbstract:
This bachelor´s thesis with the name ? E-marketing in selected firms? deals with e-marketing and it's use in selected firms. Describes the history and evolution of the internet, provides information about e-marketing tools. In the practical part of the discovering and explaining the e-marketing tools of the selected firms and their perception of the customers. Next time I used SWOT analysis to identify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HESSOVÁ, Lucie. E-marketing ve vybraných firmách. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití nástrojů e-marketingu při rozhodování spotřebitele o výběru ubytování v turistických destinacích
Martin Mosler -
Zvýšení konkurenceschopnosti ateliéru Model4You za použití nástrojů e-marketingu
Marie Chudíčková -
Návrh statégie e-marketingu ubytovacieho zariadenia
Adam Kacvinský -
Návrh na zlepšenie e-marketingu hotela Continental a podpora návštevnosti
Dominika Tomášková -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Analýza využití e-marketingu ve firmě Bonesprit
Michaela MIKŠÍKOVÁ -
E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o.
Nikol MIKULIČOVÁ -
Analýza webu vybraných firem a jejich porovnání
Miroslav Havel