Online nástroje pro výuku algoritmizace – Matěj Brnka
Matěj Brnka
Bakalářská práce
Online nástroje pro výuku algoritmizace
Online tools for teaching algorithm
Anotace:
Práce se v teoretické části zabývá především základními pojmy, které jsou důležité pro výuku algoritmizace. Dále je v práci zmíněno, jak probíhá tvorba školních vzdělávacích programů, podle kterých je pak výuka algoritmizace na jednotlivých typech škol vedena. Na základě poznatků z teoretické části byly analyzovány vybrané školní vzdělávací programy, z nichž vyplynula kritéria pro online nástroje, …víceAbstract:
The theoretical part deals mainly with basic terms, which are important for the teaching of algorithmization and programming. It also mentions how school education programs are being developed, according to which the teaching of algorithmization and programming at particular types of schools is performed. Based on the findings from the theoretical part, selected school educational programs were analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Stočes, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje pro výuku finanční gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Petra Manová -
Vývojové nástroje pro výuku programování v kurzech pro začátečníky
Vojtěch Fiedler -
Styly pro vykreslování dat OpenStreetMap a materiály pro jejich výuku
Jaroslav Willmann -
Úložiště programů pro výuku bioinformatiky na FI MU
Jiří Kyjovský -
Výběr nástroje pro návrh uživatelského rozhraní vhodného pro výuku v kurzech softwarového inženýrství
Vít Mikula -
Výuka umělé inteligence v hodinách informatiky pro střední školy
Markéta Ševelová -
Interaktivní nástroj pro výuku 1D diskrétní vlnkové transformace
Peter Nováčik -
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Pavel Tvrzník
Název
Vložil
Vloženo
Práva