David ŘEZNÍČEK

Bakalářská práce

Marketing fotbalového klubu

Marketing of the football club
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem fotbalového klubu. Předmětem je zhodnocení marketingové činnosti fotbalového klubu FK Ústí nad Labem a na základě toho navrhnout lepší prostředky pro prezentaci klubu. První část zahrnuje teoretické pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. Zahrnuje dále také analýzu okolí prostředí klubu. Praktická část zahrnuje dále analýzu organizace a marketingový …více
Abstract:
This thesis deals with Marketing of football club. The object of this thesis is to evaluate marketing activity of football club FK Ústí nad Labem and with the result try to propose solutions for better resources for team presenatation. The first part contains teoretical terms from marketing of sport. The second part, practical part of work, is begining with characteristicks of club. Practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŘEZNÍČEK, David. Marketing fotbalového klubu. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing