Kateřina Salivarová

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře

Marketing strategy of a chosen tour operator
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu vybrané cestovní kanceláře, konkrétně CK FISCHER. Cílem práce je navrhnout pro tuto cestovní kancelář možná vylepšení marketingového mixu do budoucna. Návrhy na vylepšení jsou provedeny na základě vyhodnocení výsledků individuálních rozhovorů s vybranými respondenty a jsou rozčleněny podle jednotlivých věkových kategorií. V rámci individuálních …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the evaluation of the marketing mix of a chosen tour operator, specifically CK FISCHER. The aim of this work is to suggest possible future recommendations for improvement in its marketing mix. Recommendations for improvement are based on the results of in-depth interviews with respondents from different age groups. In the in-depth interviews are tested two hypotheses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: František Drozen
  • Oponent: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81816