Mgr. Jitka MLČÁKOVÁ

Diplomová práce

Komunikační politika a návrh optimální komunikace pro firmu Kalina industries s.r.o.

Communication policy and suggestion of optimal company communication of KALINA industries s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce {\clqq} Komunikační politika a návrh optimální komunikace firmy KALINA industries s.r.o.`` je vytvořit projekt {--} komunikační plán firmy, který by měl sloužit ke zvýšení efektivity komunikace a tím i ke zvýšení objemu prodeje. Diplomová práce obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou definována specifika MKT a MK na B2B trzích. Praktická část …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis entitled ``Communication policy and suggestion of optimal company communication of KALINA industries s.r.o.`` is to make a project {--} communication plan of the company that should be served to increase the effectiveness of communication and the capacity of distribution. The diploma thesis includes the theoretical, practical and project part. The theoretical part defines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2008
Identifikátor: 10326

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
  • Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MLČÁKOVÁ, Jitka. Komunikační politika a návrh optimální komunikace pro firmu Kalina industries s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace