Komunikační politika a návrh optimální komunikace pro firmu Kalina industries s.r.o. – Mgr. Jitka MLČÁKOVÁ
Mgr. Jitka MLČÁKOVÁ
Diplomová práce
Komunikační politika a návrh optimální komunikace pro firmu Kalina industries s.r.o.
Communication policy and suggestion of optimal company communication of KALINA industries s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce {\clqq} Komunikační politika a návrh optimální komunikace firmy KALINA industries s.r.o.`` je vytvořit projekt {--} komunikační plán firmy, který by měl sloužit ke zvýšení efektivity komunikace a tím i ke zvýšení objemu prodeje. Diplomová práce obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou definována specifika MKT a MK na B2B trzích. Praktická část …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis entitled ``Communication policy and suggestion of optimal company communication of KALINA industries s.r.o.`` is to make a project {--} communication plan of the company that should be served to increase the effectiveness of communication and the capacity of distribution. The diploma thesis includes the theoretical, practical and project part. The theoretical part defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2008
Identifikátor:
10326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MLČÁKOVÁ, Jitka. \textit{Komunikační politika a návrh optimální komunikace pro firmu Kalina industries s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/2rmjhp/.
Jak správně citovat práci
MLČÁKOVÁ, Jitka. Komunikační politika a návrh optimální komunikace pro firmu Kalina industries s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová