Spotřební chování na trhu s běžeckými potřebami – Bc. Kristýna HUSÁKOVÁ
Bc. Kristýna HUSÁKOVÁ
Diplomová práce
Spotřební chování na trhu s běžeckými potřebami
Consumer Behavior in the Running Gear Market
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit spotřební a nákupní chování na trhu s běžeckými potřebami. Následně zpracovat doporučení pro podnikatelské subjekty působící na tomto trhu. Práce se zaměřuje na kvantitativní výzkum, na základě kterého je provedena analýza spotřebního chování běžců. Charakterizuje preference spotřebitelů v nakupování běžeckých potřeb, popisuje rozdíly mezi spotřebiteli. Výsledkem …víceAbstract:
The aim of this work is to analyse and evaluate consumer and purchasing behaviour on the market for running equipment. Subsequently, to process the recommendations for business entities operating on this market. This work focuses on the quantitative research. On the basis of this research the analysis of consumer behaviour of runners is carried out. The analysis describes consumers' preferences in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUSÁKOVÁ, Kristýna. Spotřební chování na trhu s běžeckými potřebami. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Typologie zákazníků na trhu s běžeckou obuví
Tereza Konečná -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s běžeckou obuví
Klára Applová -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí
Libor Štěcha -
Vliv green marketingu na spotřební chování u generace Z
Jana Bachoříková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Analýza spotřebního chování turistů při výběru dovolené
Karin Kondziolková -
Typologie zákazníků na trhu s běžeckou obuví
Tereza Konečná
Název
Vložil
Vloženo
Práva