Skrytí šampioni v českém exportu – Bc. Alžběta Šulcová
Bc. Alžběta Šulcová
Diplomová práce
Skrytí šampioni v českém exportu
Hidden champions of Czech export
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou českého exportní prostředí v komparaci s kritérii skrytých šampionů. Skrytý šampion představuje pojem, kterému se ve svém výzkumu věnuje německý autor a ekonom Hermann Simon. Ten sestavil kritéria a společné charakteristiky těchto podniků. Cílem práce je najít takové firmy v českém prostředí, analyzovat jejich strategie a porovnat s daty uvednými v teoretické části …víceAbstract:
This Diploma Thesis deals with the analysis of the Czech export environment in comparison with the criteria of hidden champions. The hidden champion represents a concept pursued and researched by the German author and economist Hermann Simon. He compiled the criteria and common characteristics of these enterprises. This work is focused on finding such enterprises in the Czech environment, analysing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva