Vliv narušené komunikační schopnosti na písemný projev žáka – Bc. Gabriela Malcová
Bc. Gabriela Malcová
Diplomová práce
Vliv narušené komunikační schopnosti na písemný projev žáka
The influence of speech impairment on student's written expression
Anotace:
Diplomová práce „Vliv narušené komunikační schopnosti na písemný projev žáka“ je zaměřena na výzkum narušené komunikační schopnosti u žáků prvního ročníku základní školy a jejího vlivu na osvojování si elementárního psaní. Je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a pojednává o problematice výuky elementárního psaní na běžné základní škole, dále se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími …víceAbstract:
The thesis " The influence of speech impairment on student's written expression" is focused on research of communication skills in students the first year of primary school and its influence on the acquisition of elementary writing. It is divided into two parts. The first part is focused on theoretical problems of teaching elementary writing into an elementary school, we discuss the education of pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o3ip2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ