Vliv narušené komunikační schopnosti na písemný projev žáka – Bc. Gabriela Malcová
Bc. Gabriela Malcová
Master's thesis
Vliv narušené komunikační schopnosti na písemný projev žáka
The influence of speech impairment on student's written expression
Abstract:
Diplomová práce „Vliv narušené komunikační schopnosti na písemný projev žáka“ je zaměřena na výzkum narušené komunikační schopnosti u žáků prvního ročníku základní školy a jejího vlivu na osvojování si elementárního psaní. Je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a pojednává o problematice výuky elementárního psaní na běžné základní škole, dále se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími …moreAbstract:
The thesis " The influence of speech impairment on student's written expression" is focused on research of communication skills in students the first year of primary school and its influence on the acquisition of elementary writing. It is divided into two parts. The first part is focused on theoretical problems of teaching elementary writing into an elementary school, we discuss the education of pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/o3ip2/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ