Využití psychologického přístupu v PR online PR – Zuzana Štuková Ilieva
Zuzana Štuková Ilieva
Master's thesis
Využití psychologického přístupu v PR online PR
Usage of Psychological Approach in Online PR
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Využití psychologického přístupu v PR online“ se věnuje návrhu online PR kampaně, která se snaží zvýšit důvěru v biopotravinách společnosti Gimel Europe. V teoretické části jsou vysvětlené klíčové pojmy v problematice Public Relations. Praktická část diplomové práce se zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření zaměřeného na postoje a znalosti spotřebitelů o biopotravinách …moreAbstract:
Thesis named “The use of psychological approach in PR online” describes a proposal of an online PR campaign that aspires to increase the trust in organic food of the company Gimel Europe. In the theoretical part, key concepts concerning the Public Relations are explained. The practical part of the thesis deals with the evaluation of a questionnaire research directed at opinions and knowledge of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zyuc4/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti
Kateřina Macháčková -
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Petr Ozogány