Zuzana Štuková Ilieva

Master's thesis

Využití psychologického přístupu v PR online PR

Usage of Psychological Approach in Online PR
Anotácia:
Diplomová práce s názvem „Využití psychologického přístupu v PR online“ se věnuje návrhu online PR kampaně, která se snaží zvýšit důvěru v biopotravinách společnosti Gimel Europe. V teoretické části jsou vysvětlené klíčové pojmy v problematice Public Relations. Praktická část diplomové práce se zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření zaměřeného na postoje a znalosti spotřebitelů o biopotravinách …viac
Abstract:
Thesis named “The use of psychological approach in PR online” describes a proposal of an online PR campaign that aspires to increase the trust in organic food of the company Gimel Europe. In the theoretical part, key concepts concerning the Public Relations are explained. The practical part of the thesis deals with the evaluation of a questionnaire research directed at opinions and knowledge of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní